2011/11/06

'CAUSE THIS IS THRILLER, THRILLER NIGHT!


http://dangerous-fashion.blogspot.com/2011/11/darkness-falls-across-land-midnight.html

        Halloween już dawno za nami, mimo to postanowiłam zaprezentować Wam dzisiaj moją halloweenową stylizację :) Pomysł nie był szczególnie wymyślny: od początku wiedziałam, że ma to być strój zarówno trick-or-treat'owy, jak i Rock 'n' Rollowy :) Padło więc na upiorny, michaelowo-thrillerowy t-shirt, w połączeniu z typową dla mojego stylu, glam rockową przesadą: ćwieki i kolce w niestrawnych dla wyznawców minimalizmu ilościach + obowiązkowo coś z czarnej skóry. Tym razem, w roli czarnego, skórzanego "cosia" wystąpił jeden z ulubionych elementów mojej garderoby: kamizelka o kroju ramoneski (Thank God for H&M!) ;)









***

T-shirt - SH
Leather Vest - H&M
Black Denim Shorts - DIY
Shoes - no name
Accessoires - H&M, allegro.pl, SH, SIX

***






<< PREVIOUS POST                                    NEXT POST>>


7 comments:

  1. Szacun missi! Świetny zestaw i super zdjęcia!!! Jestem oczarowana! :)

    ReplyDelete
  2. gorgeous look! love the bold colors of the tee :)

    XO Sahra
    EffortlessCool

    ReplyDelete
  3. Jak zwykle perfekcyjna stylizacja; muszę wreszcie nabyć takie rajstopy :)

    ReplyDelete
  4. I cant really understand what you write but your outfits are just amazing!

    ReplyDelete
  5. Świetny Blog !!

    Dodaje do obserwowanych !

    ReplyDelete
  6. podobają mi się bardzo te twoje outfity ;)

    ReplyDelete
  7. Your fashion items are really extraordinary. Your blog is very helpful for fashion lovers. We want updates from your blog regularly.
    Best Regards,
    Stylepick USA | JNNA Wholesale

    ReplyDelete